2010. április 2., péntek

Időutazás Erzsi nénivel


Tavaly augusztusban meghívtak egy aranylakodalomra. Nem tudtam elmenni, mert vizsgám volt. Mint kiderült, a házaspár szerette volna, ha megírom az eseményt a Magyar Szónak, mivel már 52 éve veszik... Mikor megtudtam, hogy miről is van szó, felajánlottam, hogy utólag megcsinálom, de addigra már egy újságírónő megígérte, hogy megírja. Örültem neki, hogy elintéződött a dolog és egy hivatásos fogja megírni, nem pedig én bénázok a cikkírással. Idén februárban összefutottam Erzsi nénivel a Prélón, és kérdeztem, hogy hogy sikerült a cikk. Kiderült, hogy az újságírónő nem ment el... Törtem a fejem, hogy hogyan lehetne ezt most bepótolni, olyan kedves emberek, és igazán nem kértek sokat... Beszéltem egy kedves ismerőssel a Magyar Szónál, ő felajánlotta, hogy elintézi, csak írjam meg, de aktualizáljam is a témát húsvéti színezettel. Hát ez lett belőle. És ami a cikkből kimaradt:

52 évvel ezelőtt



Erzsi néni ügyeskedéseiből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése