2010. április 26., hétfő

Ajándékot kaptam :-)



Szombaton voltak nálam kedves Barátnéim és kaptam nagyon szép tárolókat tengerifűből, egy szépséges csokrot meg egy kecsketejből készült szappant. Nem is tudtam, hogy mifelénk csinálnak ilyet. Nagyon jó kis dolog. Kukoricagríz is van benne, szépen leszedi az elhalt hámsejteket. És hajmosásra is tökéletes, meg a kiirritálódott bőrre. Annyira belemelegedtünk a beszélgetésbe, hogy egy fotót se készítettünk... Nagyon sokat törtem a fejem, hogy mivel is vendégeljem meg őket. Végül egy hagyományos menü készült. Sütöttem egy jó kis kenyeret, főztem húslevest és sütöttem valami fasírtszerűt, meg egy nagy-nagy adag salátát retekből, uborkából, vajsalátából, snidlingből cukros-sós-ecetes-joghurtos-borsikafüves öntettel. A desszert pedig egy nagyon egyszerű gyümölcstorta volt. Minden jó volt, csak kár, hogy gyorsan elmúlt...

2 megjegyzés: