2010. április 12., hétfő

mókus


Elveszítettem a kulcstartómat, ami iránytű is volt egyben. Szóval most, ha lehet még többször fogok eltévedni... De remek alkalom nyílt arra, hogy csináljak már valami kedvemrevalót magamnak. Rögtön eszembe jutott ez a mókus, egy borsa cikkben láttam még régen. Azóta égek a vágytól, hogy megcsináljam. Leírás nem volt hozzá, szóval megint freestyleban horgoltam. Meg vagyok vele elégedve, egyáltalán nem kellett visszafejtenem, első nekifutásra sikerült. Csak a lábakkal volt egy kis bosszúság, mert azok olyan aprók és vékonyak, hogy nagyon nehéz volt horgolni. Nem pont olyan lett, mint az eredeti, de nekem még így jobban is tetszik. Most állandóan nézegetnem kell :)
És hogy miért Mókus?
1. Mert az én egyik szerelmi becenevem, a nagy lobonc hajam és a mókusfarok analógiájára.
2. Mert szeretek rágcsálni mindenféle magvakat, a mogyorót nagyon.
3. Kicsit emlékeztet a Jégkorszak c. rajzfilm fanatikus ősmókusára, amin annyit nevettem, és néha én is úgy érzem magam, mint aki elérhetetlen után fut...
4. Mert a mókusok nagyon aranyosak :)

1 megjegyzés:

  1. én még csak a madarak horgolásánál tartok, emlősök még váratnak magukra...nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés