2010. március 26., péntek

Az almárium, a vánkos meg a baracklekvár


Már a cím is csábító, hát még a borító! Tudom, hogy nem a könyv kinézete kell, hogy meghatározza, hogy elolvasom-e vagy sem. De a mai, felgyorsult világban szerintem egy könyvet akkor lehet eladni, ha megkapó a külseje. Nem sokan veszik a fáradságot, hogy bele is lapozzonak egy-egy könybe. És az is bizonyos, hogy egy kép, egy pillantás ideje alatt, sokkal több információt tud felénk közvetíteni, mint egy szöveg. És eddig még nem csalódtam sosem, ha borító alapján választottam. Ági könyvébe első látásra beleszerettem. Sajnos a könyvbemutatóra nem tudtam elmenni, de végül tegnap sikerüt beszerezni. Alig vártam, hogy belekukkathassak. Mára pedig elkapott valami orrfújós nyavalya, úgyhogy csak két novelláig jutottam, mert minduntalan könnybelábad a szemem. De ezek alapján, szerintem most sem fogok csalódni.

2 megjegyzés: