2009. december 17., csütörtök

hogy felejthettem el...

...megmutatani, hogy mit sikerült begyűjtenem az evangélikus karácsonyi vásáron. Véletlenül tévedtem oda, le akartam fényképezni a Nenci hímzett terítőjét. És kincsekre leltem, fillérekért kínálták őket. Szóval, ami a leginkább elvarázsolt az a kis virágos ruhácska (3O dinár\9O forint) és a hozzá illő karcsat (1O dinár\3O forint). És a legszebb, hogy még az árcédula is rajta volt. Egy Sári nevű virágszál kapja meg karácsonyra. A csillag és a kesztyű meg egy régi álmom. Még gyerekkoromban vágyakozva néztem a Teleshop műsorát, amiben az ilyen kézmelegítőket mutatták be. Megnyomjuk kétszer a kis fémgombot bennük és fél óráig melegítenek. Hát, most megszereztem 2O dinárért ( 6O forint) darabját. A mellényke is 2O dinár volt. Hiányzik róla egy gomb, de nem baj, majd csinálok rá egy egész szettet zsugorkából. Azt a meleg, puha vadiúj sálat pedig Nenci kapja karácsonyra, hogy ne fázzon a biciklin...
Egyébként nem őrültek meg az eladók, ezek a holmik külföldi segélycsomagokban érkeztek, és a belőlük származó pénzt a gyerekek karácsonyi csomagjára gyűjtik.

2 megjegyzés:

  1. Hát, sajnos ez a vásár csak egy napos volt, itt Bajsán. És mire én megérkeztem, addigra már kifosztották, szóval nekem "csak a maradék" jutott :) De Topolyán van egy kézműves karácsonyi vásár a moziterem előcsarnokában. Szép dolgokat lehet ott is venni.Ott szereztem be ma egy üveg aszaltgyümölcsös mézet (mellesleg egy bajsai néni árulta :) ) Gyönyörű és nagyon karácsonyi :) Remélem a megajándékozottak örülnek majd neki.

    VálaszTörlés