2010. december 20., hétfő

Krácsonyi vásár nálunk is




Azt hiszem első alkalommal szerveztek a mi kis falunkban karácsonyi vásárt. Az emberek nincsenek túlságosan hozzászokva, elég kevesen nézelődtek, és még kevesebben vásároltak... Az is igaz, hogy egy kicsivel nagyobb marketing sem ártott volna neki. Négy napig tartott. És ami még érdekes benne, az az, hogy anya papírkosarait is kipakoltuk. Mondhatom sikert arattak, szinte a kosarakból adtunk el a legtöbbet és sok dícsérő szót gyűjtöttünk be. De azért még maradt belőlük bőven, így holnap kiviszem a topolyai karácsonyi vásárra is, ahol egy kedves barátnőm, Dimény Ibolya gyöngyfűző fogja árulni őket a standján. És ugyanitt megtalálható Virág Bea gyöngy- és gyurmaékszer standja is, nézzetek be hozzájuk.

7 megjegyzés:

  1. pedig milyen szép standotok volt... igaz, mi igaz a kezdet nehéz, aztán ahogy hozzászoknak az emberek a kézzel készitett dolgokhoz, már meglenni se tudnak nélkülük... meglátod...

    VálaszTörlés
  2. Boldog karácsonyt kivánok az egész családnak!

    VálaszTörlés
  3. Én meg már bolgod új évet! :O)... és szólok, hogy végre megszületett a papucs leirása is, remélem nem túl későn... feltettem a blogomra, ha valami nem érthető, kérdezz nyugodtan...

    VálaszTörlés
  4. Szia, van a blogomban számodra valami :o) remélem elfogadod.

    VálaszTörlés
  5. Szia!!!

    A horgo-blogban olvastam a bemutatkozásodban,hogy horgoltál már fürdőruhát és ez engem nagyon megragadott.Ha esetleg megtennéd,hogy leírást,vagy fotót küldesz nekem nagyon hálás lennék.Nagyon szépek a munkáid!!!!Ügyes vagy,bár én itt tartanék:)
    Előre is köszi Meli

    VálaszTörlés