2010. december 14., kedd

Boldogságmozaik 1


Zajlanak a dolgok, és nincs időm mindig felrakni a blogra, amit szeretnék. Így mozaikokat készítettem.
Továbbgondoltam az adventi koszorút, kapott egy kis pirosat, mert az azért hiányzott.
Lassan készülnek díszek is, a piros kis bogyók meg egy horgolt hópihe párosításából minimalista dísz született.
Minden szombaton kézműveskedünk a gyerekkel. Sok minden készült, de mivel segítő vagyok, nem mindig sikerül nekem is alkotni, de legutóbb azért összejött. Spárgát tapétaragasztóba áztattunk, aztán felfújt lufik köré tekertük. Miután megszáradtak, a lufikat kilyukasztottuk, kihúztuk a spárgavázból és a gömböket arany és ezüst festékkel befújtuk. Az angyalkák, a fenyő, és a csillag is hasonlóképp készült, csak nem lufival. Word-ben megrajzoltam a sablonokat, kinyomtattuk, aztán celofánt ragasztottunk rá, és ezen tekergettük a sprágát.
És az a szép fametszetre készített festmény? Mikulás napján a bajsai nőszervezet és helyi közösség meg szokta vendégelni a moravicai otthon mentálisan és halmozottan sérült lakóit. Kis műsor, uzsonna, tánc, ismerkedés, barátkozás, és persze jön a Mikulás is az ajándékokkal. Mi is kaptunk tőlük ajándékot, ezt a szép fametszetet. Nagyon szeretik az évnek ezt a napját, mert nem sok alkalmuk van kimozdulni az otthonból, nagyon lelkesek, és nagyon tudnak örülni az ajándékank és nekünk is...

1 megjegyzés: