2010. december 14., kedd

Boldogságmozaik 2

Jöjjön a második mozaik. Az elsőn szereplő dolgok is kezdtek karácsonyi hangulatba hozni, de a második, az végképp. A barátnők. Most Eninél volt a találkánk Bácsföldváron. Nehezen indult, mert éppen leesett az első hó, csúszós, nyálkás idő volt, mi pedig elég messze lakunk egymástól. Itt is köszönöm az én EgyetlenEmnek, aki nem sajnálva időt és energiát és nem kímélve autóját elvitt Becsére, aztán el is jött értem, mindezt azért, hogy ne a kis "lélekvesztőmmel" induljak útnak. Mondtam is neki, hogy ez nekem már karácsonyi ajándék. És még azt sem engedte, hogy az utiköltséget kifizessem. Szóval a Szerelmemtől a Barátnőimet kaptam karácsonyra ajándékba, ettől szebbet nem is kívánhatok.
Végül mindenki odaért, Sári férjestül és Dórikástól. Nagyon örültünk egymásnak, és Dórinak, mert egy igazi kis ennivaló mosolygós, barátkozós babóca. Meg is ajándékoztuk egy általunk készített zene, mondóka, mese válogatással és az általam horgolt kis angyalkával. A minta a Ravelryről letölthető, Mia Zamora Johnson mintája, én egy kicsit továbbfejlesztettem, és angyalszárnyakat is kapott, ami a képen nem látszik. Hát nem édes a Dóri, ahogy örül neki?
És a képen láthatóak az ajándékok, amiket a lányoktól kaptam karácsonyra. Esztitől egy kis édességtáskát. Enitől teát (vadcsersznyés-fahéjjast, amit nagyon szeretek) és cukorkákat. Anikótól egy hóember hűtőmágnest. És Sáritól saját készítésű szederlekvárt és azt a hófehér csizmácskát, amit szintén ő készített.
Az én ajándékaimat nem áll módomban megmutatni, pedig de szeretném (még 1-2 barátnőnek is készítek belőlük, de ők sokat nézelődnek errefelé, és nem szeretném, ha lebuknék).
Jól éreztük magunkat. És ez kösöznhető volt Eni anyukájának is, aki nagyon finom ebéddel várt minket. Húsleves, kirántott hús, Karađorđe szelet, kemencében sült töltött hús, és szintén kemencében sült házikenyér pirosan, gombaszósz, sültkrumpli és végül kompót. A korona pedig a kókusztekercs volt.
Szívem, lelkem és bendőm csurdultig tele :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése