2010. február 26., péntek

Apró finomság

Napok óta motoszkált a fejemben egy recept. Valószínűleg a mindenféle gasztroblogok hatására született az ötlet. És ha valami motoszkál, azt ki kell próbálni, mert addig nem hagy nyugton. Volt itthon egy kis doboz feta, annak is a harmada. Készítettem rá egy kis fűszerolajat. Olívaolajat megmelegítettem (de nem forróra), tettem bele apróra vágott foghagymát, borsot, bazsalikomot, oregánót és egy kis gyömbérport (ez utóbbi csak azért került bele, mert pont aznap sikerült vennem, ugyanis nem igazán divatos a környéken a gyömbér, még bioboltban sem találtam...). Hagytam, hogy egy kicsit együtt melegedjenek. Mikor kihűlt a fűszerolajam, akkor ráöntöttem a kockákra vágott fetára. A tetejére pedig sózatlan földimogyorót szórtam. Lezártam a dobozt és egy napra hidegre tettem. És naaaagyon finom lett. A dobozka alján maradt olajat is kitunkoltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése