2012. január 11., szerda

Köszönöm, köszönöm...


...a szilikonos muffinsütőt, amit Gabitól kaptam karácsonyra! Végre nem kell kenegetni, és kapargatni a leragadt darabkákat. Cak kipattintom és kész. És ha valakit érdekel, mik is sültek benne, íme a recept:
Magyaros muffin
Hozzávalók: 1 tojás, 80 ml olaj,
250 ml joghurt vagy kefír, vagy aludttej,
150 g csípős kolbász v kulen (apróra vágni),
fél kaliforniai zöldpaprika (apró kockákra vágva),
fél kaliforniai pirospaprika (apró kockákra vágva) lehet savanyú uborka is, én olajbogyót tettem most bele.
1 gerezd fokhagyma (préselve),
170 g liszt, 100 g kukoricaliszt,
3 teáskanál sütőpor,
fél teáskanál só,
fél teáskanál csípős pirospaprika (ezt meg véletlenül kifelejtettem, de a kolbász is elég csípős volt) 50 g reszelt ementáli sajt.
Elkészítés: Összekeverjük külön a folyékony és külön a száraz dolgokat. Sütőt előmelegítjük (én 220 fokra), majd mindent összekeverünk, bele a formákba és sütjük 25 - 30 percig.

A receptet Tihibarátomtól kaptam, lencseleves készült hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése