2010. október 6., szerda

Bögre és makkok Gunarasról



Addig míg nem készül el az épp folyamatban levő munkám, mutatok nyáremlékes képeket. Kedves barátaink meghívtak Gunarasra falunapozni. Nagyon laza és kellemes napot töltöttünk náluk, volt bográcsozás meg csajos pizzasütögetés, kirakodóvásár meg koncert... A kirakodóvásárban megtaláltam Tibibácsit is az egyagedényeivel... És kellett nekem egy ilyen bögrentyű. És ha nagy leszek én is ilyent tudok majd korongozni :D Azóta ebből szürcsölöm minden reggel a tejes-mézes nesskávémat.
A makkok is Gunarasról származnak, séta közben gyűjtöttük be őket. Itthon gondoltam egyet meg kettőt és felfűztem ilyen nemtommirevaló dísznek. Itt lóg a számítógépemen levő zsákterítőn és emlékeztet a borongós napokon is a nyárra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése