2010. január 12., kedd

boeuf bourguignon

Hát az úgy volt kérem szépen, hogy megnéztük a Julia Child életéről szóló filmet. Ez amolyam főzős film (és azokat nagyon szeretem). Csak annyi volt vele a bajom, hogy Maryl Streep nagyon is hitelesen játszotta Julia Childot és azt a szörnyen idegesítő hangját is utánozta... Nem tudom , hogy a magyarhang milyen lesz, de az eredeti tényleg nagyon fülsértő (báris nekem). Na, de a lényeg, hogy nagyon felkeltette a figyelmemet egy bizonyos recept, az a bizonyos boeuf bourguignon. Elkezdtem keresgélni a neten, és így akadtam rá a Tejbegríz című blogra

http://starfokker.blogspot.com/

, ahol megvan a recept magyarul is... És ottragadtam egy órácskára :) Nagyon érdekesek a receptek, ajánlom azoknak, akik szeretik az újdonságokat és a meglepő ízkombinációkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése